Prohokejowe koszulki na nowy rok


Nowy rok zaczyna się całkiem niezłymi dla nas (mamy nadzieję, że dla Was również) informacjami. Na 99% jeszcze w styczniu będziemy mogli zaoferować Wam nasze prohokejowe koszulki. Niby nic nowego, jednak wiele wskazuje na to, że będą one w bardzo korzystnych cenach.

Szczegóły informacji dotyczącej naszych koszulek przekażemy Wam wkrótce, ale korzystając z tego, że hokejowo sezon mamy nieco ogórkowy zapowiadamy tą miłą informację.  Niewtajemniczonym przypominamy jednocześnie  jak koszulki Prohokej.pl wyglądają.

8 thoughts on “Prohokejowe koszulki na nowy rok

  1. A ja mam spostrzeżenia co do swoich wysłanych zapytań do portali ogólnopolskich- jak na razie po takim czasie otrzymałem dwie odpowiedzi z wp.pl i interia.pl. Z wp otrzymałem e-mail kontaktowy do Pana redaktora, a interia.pl napisała, że sprawdzi sprawę. Jak dla mnie są to dwie olewające odpowiedzi, ale będę „napastował” ich cały czas…może coś z tego wyjdzie.
    Pozdro

Skomentuj

