Turniej świąteczny – wyjaśnienie sprawy


W związku z zarzutami, dotyczącymi nieprawdziwości informacji, jaką podaliśmy o przebiegu turnieju świątecznego, organizowanego w Poznanu, poprosiliśmy o wyjaśnienie i komentarz Andrzeja Miśkiewicza. Osobę, która przekazała nam informacje o całym zamieszaniu. Poniżej zamieszczamy treść oświadczenia Andrzeja Miśkiewicza.

W dniu 12.12.2011 otrzymałem telefoniczną informację od Pana Rataja z PZHT o podjętej inicjatywie zorganizowania Festiwalu Hokejowego w okresie  miedzyświątecznym z konkretną datą 28.12.2011 z równoczesnym pytaniem „czy są chętni do udziału”. Poprosiłem o pisemną informację ze szczegółami i warunkami . W dniu 13.12.2011 otrzymałem pocztą e-mail informacje pisemną, którą przekazałem  e-mailem do wszystkich klubów z terenu Śląska ( Kolejarz,Ósemka , MOSIR Cieszyn, Mustangi , MKS Siemianowice) z prośbą o bezpośredni kontakt z organizatorem i przesłanie zgłoszenia do PZHT.

W odpowiedzi zgłosił swój udział tylko KKS Kolejarz Gliwice. Następnie w dniu 20.12.2011 otrzymałem pismo odwołujące przedsięwzięcie. Po takiej otrzymanej informacji przekazałem ją dalej  i usłyszałem, że to wariactwo. 

W dniu 23.12.2011 w czasie rozmowy telefonicznej z jednym z Kolegów z Poznania podczas składania życzeń świątecznych dowiedziałem się , że festiwal się odbędzie. Okazałem zdziwienie z uwagi na fakt, że posiadałem inną informację i pismo odwołujące. Za głosem poczty pantoflowej przekazałe informację do zainteresowanego klubu „Kolejarz” by się dowiedział o całej sprawie i za moją informacją dalej to już klub  wznowił i negocjował warunki i zasady udziału ( PZHT proponował w dużym stopniu pokrycie kosztów , transport, posiłek).

Moja rola na tym się się skończyła, a w efekcie Kolejarz uczestniczył w tym festiwalu. kKiedy zapadła decyzja o udziale nie wiem, mnie nikt nie poinformował o zmianie decyzji. Sam byłem zdziwiony takimi zmianami i sam nie wiedziałem kto mówi prawdę : czy turniej jest, czy nie ma, czy też jest odwołany. Nikt z biura PZHT mnie nie informował o kolejnej zmianie i przywróceniu festiwalu. Myślę , że nie byłem zainteresowaną stroną i moja rola skończyła się na przekazaniu informacji o organizacji w dniu 13.12.2011. To są  fakty z mojej strony. Czy są inne fakty? Mam nadzieję , że wyjaśniłem wystarczająco. Dobrze, że nasza drużyna uczestniczyła w tym festiwalu. Mam tylko nadzieję , że już więcej nie będzie tak zwariowanych akcji.”

Jak wynika ze sprostowania gliwicki Kolejarz o możliwości uczestnictwa w turnieju dowiedział się od Andrzeja Miśkiewicza pocztą pantoflową, nie poprzez oficjalny komunikat. Gdyby ktoś w tej sprawie miał inne zdanie prosimy o kontakt. Do Polskiego Związku Hokeja na Trawie, który w ostatnim roku nie odpowiedział na żadną prośbę komentarza z naszej strony nie wysłaliśmy maila z prośbą o ustosunkowanie się do sytuacji – mija się to z celem.

4 thoughts on “Turniej świąteczny – wyjaśnienie sprawy

  1. ACHA ook to do wiadomosci wszystkich POlki w pulfinale ME wygraly z Niemkami super dziewczyny
    Tak dalej medal Wasz

Skomentuj

